کانال علمی و پژوهشی دانشگاه فنی مهندسی بویین زهرا

مدیرعامل مالک سهام مدیریتی شرکت مخابرات ایران گفت:‌ تصور قالب این است که به دلیل بزرگ بودن آنتن موبایل اشعه آن از سایر امواج خطرناک‌تر است در حالی که اشعه یک دستگاه کنترل تلویزیون ۱۰۰ برابر بیشتر از یک دستگاه موبایل است.

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:امواج موبایل,تلوزیون, :: 1:52
احمدرضا آزاد

با حشرات انرژی تولید کنید (کلیپ)

 

 

حجم فایل: 5.76 MB

دانلود فایل: دانلود

منبع:khabarfarsi.com



           
جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:کلیپ, :: 1:51
احمدرضا آزاد

آشنایی با لینوکس تجربه‌ی سخت و طاقت فرسایی نیست و برخلاف تصور عموم مردم تجربه‌ای راحت و برای خیلی‌ها بسیار شیرین است. امروزه پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌ی آسان شدن کار با سیستم‌عامل‌های مبتنی بر لینوکس انجام گرفته و نتایج بسیار خوبی داشته است.

 

linux

وبونتو مشهور‌ترین سیستم‌عامل متن‌باز مبتنی بر لینوکس است که میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان با آن کار می‌کنند. رابط کاربری زیبای آن در ابتدا هر فردی را مجذوب خود می‌کند.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:لینوکس,آموزش لینوکس, :: 1:49
احمدرضا آزاد

فناوران - گوشی‌های موبایل که امروزه از کودکان گرفته تا سالمندان از کاربران آن محسوب می‌شوند، از ابتدا به شکل امروزی نبوده و سیر تحول عظیمی را طی کردند تا به این شکل درآمدند. در این گزارش به تحول گوشی‌های موبایل از سال ۱۹۹۵ تاکنون می‌پردازیم.

 

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
حالا که فیسبوک بیش از یک میلیارد کاربر دارد، باید توجه داشت که بستری مناسب برای میلیارد ها حقه ها و دروغ هم هست. متاسفانه پست های دروغین و کلاهبردارانه زیاد هستند و با یک کلیک، حساب های کاربران را محلی برای ادامه رشد و شیوع خود می یابند. 

 

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:اف بی,امنیت, :: 1:46
احمدرضا آزاد

ایتنا- موبایل‌های آینده، از گرافن و نانولوله کربن ساخته می‌شوند و به لباس‌هایتان خواهند چسبید!

 

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب..

 

مرجع : خبرگزاری مهر



ادامه مطلب ...


           
جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:موبایل, :: 1:39
احمدرضا آزاد

Steve Jobs 

اپل، نام پرطمطراقش را مدیون نبوغ استیو جابز است. از پیکسار تا اپل، میراثی به جای مانده از این نابغه دنیای فناوری هستند.

استیو جابز یکی از نمادهای فن‌آوری که نامش در فهرست ۱۰مرد با نفوذ جهان به چشم می‌خورد، دو سال پیش در پنجم اکتبر درگذشت.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات و به نقل از ایسنا، تیم کوک – مدیرعامل کنونی شرکت اپل که پس از استیو جابز جانشین وی شد، به مناسبت دومین سالگرد مرگ نابغه تکنولوژی جهان در نامه‌ای به کارکنان این شرکت نوشت:

“امروز دومین سالگرد مرگ استیو است. امیدوارم هر یک از شما تجلی آن چیزی باشید که او برای همه ما و کل جهان بود. استیو انسان فوق العاده‌ای بود که جهان را به مکان بهتری تبدیل کرد. اغلب به او فکر می‌کنم و از خاطرات دوستی، بینش و رهبری او قدرت فراوانی بدست می‌آورم.

استیو شرکتی را از خود بجا گذاشته که تنها او میتوانست آن را بسازد و روحیه او برای همیشه بنیان اپل خواهد بود. ما به کاری که او به شدت عاشقش بود ادامه می‌دهیم تا یاد و خاطره اش را زنده نگه داریم و هیچ بزرگداشتی بالاتر از این برای او وجود ندارد. من مطمئنم که او به تک تک شما افتخار می‌کند”.

 توضیحات بیشتر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:استیو جابز, :: 1:38
احمدرضا آزاد

توضیح در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


           
جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:موتورهایی درون چرخ, :: 1:33
احمدرضا آزاد

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا گفت:یکی از شگردهای جدید کلاهبرداری هک و نفوذ به ایمیل افراد است که به منظور کلاهبرداری صورت می گیرد.

سرهنگ دوم علی نیک‌نفس تصریح کرد: یکی از جرائمی که امروزه در فضای مجازی باب شده و مبالغی از هموطنان عزیز کلاهبرداری شده، هک کردن ایمیل کاربران فضای مجازی است بدین معنا که فرد کلاهبردار نام کاربری و رمز ورود به ایمیل کاربر را بدست می آورد. در ادامه پیام‌هایی جعلی با متونی دروغین مثلاً نیاز فوری به پول طراحی می‌گردد و برای دوستان و آشنایان قربانی ارسال می‌شود.
وی ادامه داد: دوستان شما ممکن است ایمیل‌هایی از طرف شما دریافت کنند که حاوی لینک‌های تصادفی یا پیام‌هایی با مضامین درخواست کمک فوری باشد که شما از آنها بی خبر باشید. زمانی که ایمیل‌ها را خودتان ارسال نکرده باشید؛ حتماً ایمیل شما هک شده است. یعنی فردی با استفاده از روش هایی مجرمانه کلمه عبور حساب کاربری شما را بدست آورده و با ورود به حساب کاربری شما و جا زدن خود به جای شما ایمیل هایی جعلی به دوستان و آشنایان شما فرستاده است.

سرهنگ دوم نیک‌نفس با اشاره به هک شدن ایمیل به تمامی هموطنان عزیز توصیه کرد: دقت داشته باشید با رعایت نکاتی ساده ولی مهم از مورد سوء استفاده قرار گرفتن توسط کلاهبرداران و مجرمان سایبری در امان خواهید ماند:...

 

برای دیدن ادامه بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...


           
جمعه 12 ارديبهشت 1393برچسب:hack,امنیت,امنیت ایمیل, :: 1:32
احمدرضا آزاد
درباره وبلاگ


با عرض سلام خدمت دانشجویان عزیز وبلاگ علمی و پژوهشی دانشگاه با مدیریت خانمها زهرا خسروی،مینارضایی و آقای شهاب الدین مرادی شروع به کار کرد امیدواریم که وبلاگ مفیدی برای همگی باشه مسلمه که وبلاگ بدون حمایت شما به هیج جا نمی رسه پس ممنون میشیم پروژه های مختلف و هر مطلب مفید راجع به رشته ی خودتون رو به پست الکترونیکی وبلاگ بفرستید تا با اسم خودتون و توسط نویسنده ی رشتتون روی وبلاگ قرار بگیره
آخرین مطالب
پيوندها

 

 







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 32857
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1